ေငြက်ပ္ႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္စီ အႏုတ္ခံခဲ့ရသည့္ ျပႆနာကို ျပန္လည္ေျဖရွင္းၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သက္ဆိုင္ရာဌာနမ်ားမွ သတင္းရရိွသည္။
Ringtune စနစ္ကို ဝန္ေဆာင္မႈေပးေသာ ကုမၸဏီဘက္မွ ေပးပို႔သည့္ စာတိုတစ္ေစာင္ ဝင္ေရာက္လာခဲ့ၿပီးေနာက္တြင္
ဖုန္းလက္က်န္ေငြပမာဏထဲမွ ေငြက်ပ္ႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္စီ အႏုတ္ခံခဲ့ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းျဖစ္စဥ္ကုိ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရသူမ်ားကေျပာသည္။
“ကၽြန္ေတာ္တို႔ဖုန္းေတြထဲကို သူတို႔ရဲ႕မုိင္ရင္းကၽြန္းဝန္ေဆာင္မႈကို သံုးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဆိုၿပီး စာတစ္ေစာင္ဝင္လာတယ္။
ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းကို အဲ့ဒီဝန္ေဆာင္မႈမထည့္ထားဘဲ အဲ့ဒီစာေရာက္လာတာ။ ေနာက္ေတာ့ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ဆီ ဖုန္းေခၚၾကည့္တာမွာ ဖုန္းကေခၚမရတာနဲ႔ မသကၤာလုိ႔ လက္က်န္ေငြကို ျပန္စစ္လုိက္ေတာ့ ႏွစ္ေထာင္ေက်ာ္ အျဖတ္ခံထားရတယ္။ ဒါက မမွားသင့္ဘူးလုိ႔ ထင္တယ္”ဟု ဖုန္းထဲမွလက္က်န္ေငြ အႏုတ္ခံလုိက္ရသည့္ အဆုိပါ ဖုန္းကိုင္ေဆာင္သူတစ္ဦးကေျပာသည္။
ယင္းျဖစ္စဥ္ကုိ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ၾကရသည့္ အဆုိပါ နံပါတ္ကုိင္ေဆာင္သူမ်ားသည္ ယင္း My Ringtune ကုမၸဏီဘက္သို႔ ဖုန္းေခၚဆုိမႈမ်ား
ေတာက္ေလွ်ာက္ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း ဆက္သြယ္မႈ လံုးဝမရခဲ့ဟု ၄င္းတုိ႔က ဆုိသည္။
My Ringtune ကုမၸဏီဘက္မူ ယင္းအျဖစ္အပ်က္သည္ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရးဘက္မွ နည္းစနစ္လဲြေခ်ာ္မႈေၾကာင့္သာျဖစ္ၿပီး ဖုန္းထဲမွ
ေငြႏုတ္ယူခံခဲ့ရသူမ်ားကိုလည္း ျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပးၿပီး ျဖစ္သည္ ဟုဆုိသည္။
အဆုိပါကိစၥသည္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးဘက္မွ server error ေၾကာင့္ ျဖစ္ပြားခဲ့ရျခင္းျဖစ္ၿပီး ျဖစ္ပြားၿပီးသည္ႏွင့္ မေက်နပ္သည့္ဖုန္းမ်ား ေတာက္ေလွ်ာက္ဝင္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း ရတနာပံုတယ္လီဖုန္းစင္တာ၏ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးဌာနမွ ေျဖၾကားသည္။
ထုိအျဖစ္အပ်က္ျဖစ္ပြားၿပီး ယေန႔နံနက္တြင္ ေငြႏုတ္ယူခံခဲ့ရသည့္ မုိဘိုင္းဖုန္းမ်ားထဲသုိ႔ ေတာင္းပန္သည့္ စာတစ္ေစာင္ ျပန္လည္ဝင္ေရာက္ခဲ့ၿပီး
ႏုတ္ယူခံခဲ့ရသည့္ ေငြပမာဏကို ျပန္လည္ျဖည့္သြင္းေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္းပါရိွသည္။
My Ringtune စနစ္ဆုိသည္မွာ ဖုန္းေခၚဆိုသည့္အခါတြင္ ဖုန္းဝင္သည့္ ေအာ္တိုျမည္သံေနရာျဖစ္ေသာ “တီ တီ တီ” ဆုိသည့္ အသံေနရာတြင္ တစ္ဖက္ဖုန္းေခၚဆုိသူဘက္မွ နားဆင္ႏုိင္မည့္ သီခ်င္းမ်ားကို ထည့္သြင္းႏုိင္သည့္ စနစ္တစ္ခုျဖစ္သည္။
Reference and Credit to -7Day News Journal
0 comments:
Post a Comment